loading...
گیتار در آتش
aghaye_x بازدید : 386 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ دالایلاما از اپیکور بند
دانلود آهنگ بسیار زیبای دالایلاما از گروه اپیکور بند
یکی از ترکهای آلبوم رینگ

EpiCure Band Dalaylama دانلود آهنگ دالایلاما از اپیکور بند

بیوگرافی اپیکور بند:

این گروه در May 2011 شروع به کار کرده است. گروه اپیکور شامل امیر و آرمان و حسین و آتنا است که در زمینه Dubsteo و Rap مشغول اند.

متن اهنگ چشات از اپیکور

دانلود آهنگ دالایلاما اپیکور بند

چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
فکر میکردم خوب شدم دوره لشیم تموم
گفتم باهم بخوابیم تا نشیم حروم
نمیدونستم از هم فقط سهممون یه چیزه
اینکه لبامون بخنده اشکامون بریزه
گفتم اگه تو بغلم باشی سردمون نمیشه
ولی ، خیلی ساده ازم تو رد شدی
میدونستم نمیتونی تحملم کنی

میدونستم عزیزم دلت چی میخواد
میدونستم عزیزم دلت چی میگه
میدونستم اگه یه لحظه برم دلت دستاشو به دستای کی میده
هی..
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
او…
فک میکردم خوب شدم دوره لشیم تموم

انگار لب من قلمو لب تو تخته
رو هم نقاشی میکننو بعد اون خنده
گفتی پیش هم نباشیم هوامون سرده
گفتم بری نه آفتاب میاد نه بارون بعدش
دوس داشتی زیر بارون خیس بشی
زبونت رو بدنم آروم تیغ کشید
من لمس شدم ازم تو رد شدی
میدونستم نمیتونی تحملم کنی

میدونستم عزیزم دلت چی میخواد
میدونستم عزیزم دلت چی میگه
میدونستم اگه یه لحظه برم دلت دستاشو به دستای کی میده
هی..
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
او…
فک میکردم خوب شدم دوره لشیم تموم
هی..
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
او…
فک میکردم خوب شدم خدا فک میکردم خوب شدم
 ♫♫♫
نمیدونم ما دنبال چیم
شب مال همدیگه،صبح مال کیم
زندگیمون آروم میره ، ولی گاهی وقتام خمپاره میشیم
میدونیم هیچوقت نمیشیم کور
از پیش همدیگه نمیریم دور
باید حقمونو اَ دنیا بگیریمو
فکرای منفی رو بریزیم دور
من الان بستم درو
تکیه بش دادم اصلن جرو
بحث نکن با من
حرفم اینه که رد دادم تو فقط نرو
گفتی این پسره بی فازه
بهترین دوستش شیوازِ
چون من نمیفهمیدم مثله تو
کم عین شراب شیرازه
گفتی دوستات خولت کردن
هی گفتی بخور ۲ پیک کمتر
ستاره بودی رمز راه
واسه رفتن به تش ولی گمت کردم
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
هرچی داشتمو نداشتم اَ جیب پروند
همه فهمیدن حیف بودی ، واسه همین الان هی
حرف میشنوم از این از اون
بهم بگو قاتلت کیه؟
اونی که چف شده با دلت کیه؟
اون شخصی که من ازت ساختم ، نذاشت بفهمم باطنت چیه
کور بودم از اولشم
کاش خاطراتت ازم کنده شن
رابطه تش کات کردنه
این من بودم نخواستم ازت خسته شم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 10,801
  • بازدید کلی : 93,017